Khamis, 9 Oktober 2008

Selepas Hari Raya

Selepas selesai waktu cuti perayaan, saya barulah menulis semula.

Namun oleh kerana telah sebegitu lama berehat, maka saya merasakan susah untuk memulakan langkah memulakan rutin menulis. Tambahan pula komputer saya hampir lumpuh terkena serangan virus kuman anai-anai cacing dan spyware yang sangat licik dan jahat.

Setelah kembali ke pejabat dan dengan bantuan seorang rakan sekerja berbangsa China barulah komputer saya berjaya dibersihkan dari anasir-anasir sub-kultur itu.

Oleh kerana saya penggemar poligami blog maka saya telah membuat sebuah blog, BICARA PENULIS pula.

Saya mendapat idea untuk mewujudkan blog ini khas untuk meraikan sahabat, kawan, rakan dan kenalan penulis dan penterjemah serta para karyawan yang saya kenali.

Semoga Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2008 akan menyaksikan beberapa buah buku hasil usaha saya diterbitkan dan melestari pesta gemilang itu.

0 ulasan: