Isnin, 27 Oktober 2008

"Penyatuan" beberapa blog

Blog saya yang berikut telah saya satukan di dalam blog Cabe 4 Tok Mek Ngah ini:

(1) alangbidara.blogspot.com > alang bidara blog
(2) alangbidara2.blogspot.com > kembara alang bidara
(3) alangc4.blogspot.com > cabe 4 tok mek ngah
(4) imranyusuf.blogspot.com > imran yusuf
(5) undermango.blogspot.com > di bawah pohon mangga

Ekoran 'penyatuan' blog-blog tadi telah membolehkan saya 'delete' kelima-lima blog yang tersebut di atas.

Tujuan saya ialah mengurangkan bilangan blog dari 16 menjadi 11 blog sahaja. Kalau situasi mengizinkan saya ingin mengurangkan bilangan blog saya ke angka yang lebih kecil.

Justeru, bagi rakan-rakan dan para blogger yang sudah membuat link ke mana-mana blog di atas, maka bolehlah membuat link ke mana-mana blog saya yang sebelas (11) lagi itu, terutamanya blog ini, CABE 4 TOK MEK NGAH, atau BICARA PENULIS, atau MEREDAH SAMUDERA.

Terima kasih di atas kesudian mengunjungi blog saya.

1 ulasan:

kakchik of maribaca berkata...

banyaknya blog tn imran... 16 jadi 11 (masih banyak tu...) kakchik yang 7 ni pun dah tak sempat rasanya...