Sabtu, 25 April 2009

Pengunjung yang membelek buku Di Bawah Payung Aishah


Antara pengunjung ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur (PBAKL 2009) yang datang ke gerai PTS.

Mereka sempat membelek buku 'Di Bawah Payung Aishah: Tip-Tip Poligami' dan kemudian berlalu pergi.

Saya percaya mereka datang ke gerai itu kemudian untuk membeli buku itu serta buku sebuah lagi mengenai poligami yang diterbitkan oleh PTS, iaitu 'Bahagia Dengan Poligami.'

Terima kasih serta syabas kerana sudi membelek buku saya ketika saya berada di meja penulis hari itu.

Kusyi Hirdan pun ada juga pada hari itu bagi mempromosi novel-novel karangan beliau.

2 ulasan:

zai berkata...

Saya percaya poligami itu indah seandainya suami bijak memainkan peranan menurut lunas2 dan syariat $islam dan mencontohi akhlak Rasulullah. Seandainya sy diberi peluang utk hidup dizaman Rasulullah teringin juga ingin hidup disamping baginda walaupun terpaksa menjadi isteri yg ke 100.

Anonymous berkata...

Salam, dimana saya boleh cari buku ini yek.. saya memang hidup berpoligami, mahu menambahkan ilmu pengetahuan dan memperbaiki