Jumaat, 15 Mei 2009

Terima kasih para pengunjung...



Sudah setahun novel Meredah Samudera diterbitkan.

Hari ini saya menerima komen dari seorang pembaca novel dan blog ini yang telah membaca tidak kurang daripada lima kali (!).

Komen ini beliau tulis di chatbox saya. Saya telah meletakkan salinan komen itu sebagai gambar bagi entri ini.

Pembaca yang memperkenalkan diri dengan menggunakan nama samaran Takkayang mengatakan novel Meredah Samudera begitu menyentuh perasaan.

Saya amat menghargai dan berterima kasih kepada Sdr Tokkayang.

Beliau meminta ditambah lagi maklumat maritim di blog ini. Insya Allah, Sdr Tokkayang, saya akan menambah lagi dan saya berharap Sdr Tokkayang terus menyokong dan berkunjung ke blog Meredah Samudera ini.

Terima kasih juga kepada semua pengunjung serta pembaca novel Meredah Samudera.

Sokongan tuan-tuan dan puan-puan semua amat dihargai.

Terima kasih semua...

0 ulasan: