Sabtu, 16 Mei 2009

ReadMalaysia selepas PBAKL2009 !!



Berita tentang satu lagi pesta buku selepas berlalunya Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2009 sudah tentu menggembirakan para penulis semua.

Kita boleh mempromosi buku karangan kita lagi.

Bagi para pemain dalam industru buku pula, mereka dapat peluang sekali lagi mempamerkan dan menjulang jenama mereka serta buku-buku terbitan mereka.

Bagi pembaca buku khususnya para pelajar sekolah mereka dapat peluang membeli buku lagi.

Bagi anak saya pula, tentunya mereka akan menunggu peluang insentif dari saya.

Bagi saya? Nampaknya saya perlu menjahit dompet saya sekali lagi.

Mujurlah juga saya seorang penulis PTS, jadi dapatlah diskaun penulis dari PTS.

Terima kasih PTS.

Untuk maklumat mengenai pesta buku ReadMalaysia, baca DI SINI.

0 ulasan: