Ahad, 1 November 2009

Blog Akademi Laut

Sudah begitu lama saya tidak mengemas-kini blog MEREDAH SAMUDERA ini.

Selepas bercuti sebulan lebih selepas Hari Raya Idilfitri, saya mengalami peristiwa yang menyedihkan, iaitu kamera digital saya diserang oleh sejenis virus yang diberi nama Nadia Saphira. Indah nama virus itu, tetapi kesan terhadap SD kad kemera digital tidaklah seindah namanya!

Walau bagaimana pun demi memulakan semula budaya mengemas-kini blog secara berkala dan lebih kerap, maka saya pun log masuk ke ruangan blogger dan membuat carian dalam enjin google.

Saya seronok apabila terjumpa blog baru yang boleh saya link di sisipan kanan blog ini.

Memang sesuai benar blog itu dengan tema blog MEREDAH SAMUDERA ini.

Syabas pemilik dan administrator blog AKADEMI LAUT MALAYSIA.

Selamat maju jaya.

0 ulasan: