Khamis, 12 Februari 2009

Bagaikan Khadijah Di Hati Rasulullah (S.A.W.)



RM 19.50 (Semenanjung)/ RM 21.50 (Sabah & Sarawak);
ISBN 983-3604-30-7; 978-983-3604-30-2; 9789833604302
Tarikh Terbit: 16 February 2009 ;
Jumlah Muka Surat : 304 halaman

Pada tahun 2008 Saudara Zamri Mohamad telah mencadangkan kepada beberapa orang penulis lain untuk sama-sama bergabung berganding bahu menulis buku.

Mereka semua bersetuju menulis buku-buku yang dicadangkan itu. Justeru, terhasillah beberapa buah buku karya beliau bersama beberapa orang penulis itu.

Saya merasa bertuah kerana beliau juga mengajak saya untuk menyertai projek buku tip-tip rumah tangga bahagia. Sebab utama beliau mengajak saya menulis buku ini ialah katanya, "Bahan dari buku saya 'Di Bawah Payung Aishah...' boleh menjadi hujah kuat untuk saya gunakan dalam buku baru ini..."

Setelah siap manuskrip editor bertukar dan judul buku beberapa kali diubah demi mencari yang paling sesuai.

Pada mulanya karya kami ini dikelaskan dalam genre Cinta dan Perhubungan, akan tetapi kemudian ditukar kepada Islam Kontemporari.

Hari ini gambar kulit buku Bagaikan Khadijah Di Hati Rasulullah ini dipaparkan di sini.

Alhamdulillah!

0 ulasan: